Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Daniel Luca (Ploiești)


Coboară Luna, printre flori, iar visele se țin de mână,
spre geamul tău privesc tăcut, să-i fur o rază de lumină.
Poate c-ai adormit demult, o rază lacrima ți-atinge,
fiorul ultimului dor, în cerul unui vis se stinge...

Copacii rătăciți, în vânt, își cheamă toamna, din abisuri,
planeta mea așteaptă frigul tăcerilor, din universuri.
Cu umbrele m-ascund, în nori, cuvintele-mi cad la picioare,
dorința ta e un amurg, care sărută-un val de mare.

Un om se-ndreaptă spre apus, pe drumurile vieții plouă,
absența ta e un poem uitat, sub picăturile de rouă...
Cuvintele mă părăsesc, cămașa vântului mă strânge,
în ochii tăi găsesc cărări și iarna clipei, ce mă ninge.

Ți-acopăr frunzele cu flori și trag nisipul peste urme,
să pot atinge glasul tău, ce l-am uitat, în altă lume...
Un flaut de argint răsună, refrenul timpului pierdut,
va ține-n palme nemurirea și fumul orei ce-a trecut.

Pe fundul mării trec cocorii, apusul plânge fără soare,
când vei găsi iar, cerul meu să-i dai speranță și culoare!
Eu am să te iubesc mereu, și am să-ți caut altă vară,
s-atingi din nou, câmpul de maci, ce ți l-am dat, în prima seară.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10