Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mioara Băluță: Lumină pe întunericul altcuiva


Să-mi trimiţi, iubito, despre tine.... veşti
Ce mai e prin lumea care te-nconjoară,
Pieptul cui te cheamă să te încălzeşti
Când sub ochiul lunii pielea-ţi se-nfioară;

Strigă-mă cu gândul, când amarul nopţii
Scapără fitilul lacrimii ascunse,
Să-ți arunc în aer foi din cartea sorţii
Negre de cerneluri... de lacrimi pătrunse…

Şi trimite-n taină gânduri dezlegate
Să-mi certe absenţa în a nopţii cruce.
Fă să ardă-n flăcări secundele toate,
Iadul meu prin fumuri către cer să urce;

Să-mi tulbure visul sânii tăi obraznici
– Vara lor prin vene încă îmi vânează –
Vindecă-mi plecarea paşilor zburdalnici...
Când ţi-e dor de mine, iubito, dansează…

Dansează, iubito, nimeni să nu ştie
Adâncul din tine ce furtună creşte…
Spre ce ţărm se-ndreaptă barca-ţi de hârtie…
Cine-i osânditul care te iubeşte…

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10