Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Călinescu Maria:În căutarea EULUI

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Mi-e sinele închis în cercuri de foc
flăcări de toate culorile par pletele soarelui suflate de vânt
jocul umbrelor mușcă din plenitudinea clipei
care mereu îmi dă cu minus
Mă îngheață liniștea care se prelinge pe umerii timpului
în goană , anii se cățără ca o liană pe cruce
sugrumă parcă și ultima respirație
Fascicule de lumină
franjurate de zborul fluturilor de noapte
învăluie germenele dorului în arderea lui divina
Mă oglindesc în vitraliu unui ecou
descifrez depărtări pierdute care încă dor
și totuși mă reinventează teama prezentului
dispus să stivuiască tăcerile după bunul plac
În destrămare lăuntrică
cioburi de gânduri se îndreaptă spre întunericul rece
cum pietrele pe fundul apei
Senzații salvatoare îmi dau liniștea zborului efemer
și credința că doar poezia îmi va dezleaga
misterul nedescifrat al viselor
Mă încumet să întru în jocul hazardului
înot prin esența necunoscută a lumii
în căutarea "eului" cu traiectoria lui prin timp.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10