Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alin Claudiu Baciu:Păstrat într-un colț de suflet




Nu mi-aș mai ține inima în piept
De n-ai fi tu și chipul tău
Acum privesc parcă mai drept
Pot separa bunul de rău
Adormi pe brațul meu iubire
Eu să-ți șoptesc cum te-am visat
Să te privesc ore-n neștire
Mă-ntreb de ești, la cât te-am așteptat
Cu două vorbe îmi tresari tot trupul
Ș-un zâmbet tot atât de mult dorit
Buzele știu, le datorăm sărutul
Mai stai puțin, mă simt atât de fericit
E oare primul pas din multele plimbări
Sau poate primul doar să mă găsești
Eu vreau să fie primul peste țări și mări
Al tău să fiu, când mi te dăruiești.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10