Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Sebastian Lupu:picătura de râs...

Un doctor și soția lui au o ceartă foarte urâtă la micul dejun.
- Și , dacă vrei sa știi , nici nu ești foarte bun în pat!, ii spune ea și pleacă la serviciu.
Pe la amiază , începe să-i pară rău și sună acasă :
- Ce ți-a trebuit așa mult să răspunzi ?
- Eram în pat.
- Și ce faceai în pat la ora asta?
- Ceream o a doua opinie.
*
O planetă trece pe lângă planeta Pământ și o întreabă :
- Ce mai faci, soro? Nu te-am văzut de milioane de ani!
- Nu prea bine... Știi ... mi-au ieșit Homo Sapiens...
- Nu te îngrijora, o sa treacă ! Am avut și eu!
*
Am venit acasă mort de beat, seara trecută, şi m-am dus direct în cameră să mă bag la somn. Cum mă dezbrăcam eu, aşa, mă uit pe geam şi-l văd pe unul care dădea tîrcoale maşinii mele în faţa garajului. Am deschis fereastra şi-am strigat la el:
– Băăă!
– Ce? răspunde el.
– Ai zece secunde să dispari de lîngă maşina mea, altfel sun la poliţie!
La care el zice:
– Ai cinci secunde să iesi afară din casa mea, ca să nu-ţi rup picioarele...
*
La un restaurant cu specific pescăresc intră să mănânce un medic. Vine ospătarul:
- Bună ziua! Cu ce vă servim?
- Pentru început aș dori ceva de băut.
În tot acest timp ospătarul se scărpina în fund. Vine cu băutura comandată și, la fel, se tot scărpina. La care medicul:
-Nu vă supărați, aveți hemoroizi?
La care ospătarul :
-Nu știu, dar merg să întreb la bucătărie.

*
Un spectator la teatru se adresează vecinelor sale, care vorbeau tot timpul, după începerea reprezentației:
- Vă rog să mă scuzați, dar nu pot înțelege nimic!
- Stai în banca ta. Asta-i o discuție particulară, ce vrei să înțelegi?
*
O blondă trece cu mașina peste un polițist și-l omoară. Sună la poliție.
- Sunteți 112?
Răspuns:
- Da.
Blonda zice:
-Acum sunteți 111.

*
Pe o stradă întunecată un tip întreabă o doamnă :
- Ați văzut cumva vreun polițist pe aici..?
-Nu..nu am văzut ...
- Atunci, dați-mi poșeta !

*
Avion: un domn și o fetiță . Domnul zice:
- Ce-ar fi să stăm de vorbă ?, se pare că timpul trece mai repede conversând.
- Bine, zice fetița închizând cartea pe care abia o deschisese, despre ce ați dori să vorbim?
- Păi , zice domnul, o temă interesantă ar fi despre fizica atomică, nu crezi? și surâde superior.
- De acord, dar întâi vreau să vă întreb ceva: O vacă , un cal și o oaie mănâncă același lucru - iarbă , dar oaia excretă niște biluțe , vaca o plăcintă iar calul niște mingi uscate. Cum vă explicați fenomenul?
- Habar n-am, zice domnul, minunându-se de inteligența fetitei.
- Atunci cum vreți să vorbim de fizică atomică dacă nici despre căcat nu știți nimic???

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10