Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

George Terziu: Sfârșitul unui poet dubios

Este posibil ca imaginea să conţină: George Terziu, tren şi în aer liber
De când am murit e pace în România
Cred că eram un tip dubios
Serviciile secrete se interesau de mine în fiecare seară
Dădeau rapoarte, se primeau rapoarte
Numai eu ştiam declinarea verbului a simţi
Numai eu înţelegeam răsăritul şi apusul
Dar mi-a intrat un cui în talpa
Cuiul fundamental prezis de Einstein
Am dat apoi în starea de triunghi şi am murit,
Lăsând pe toţi cu gura căscată
S-a vorbit la moartea mea, ca şi la alţii
Uite domnule a murit George Terziu,
vai, era o valoare
Şi m-au dus la cimitir
Printre mii de oameni de neînlocuit
Morţii noştri lucrează pentru naţiune
Emit legi şi decrete ciudate
Ne trimit veşnicii să nu ne fie frig
Ne trimit sărbători inutile
Ne trimit Moş crăciuni enervanţi
Ai zice că lucrează pentru companii multinaţionale
Pentru masonerie,
Dar ei sunt doar departe, neştiuţi
Pe câmpuri mirosind a scorţişoară
Şi ape duhnind a palinca
Morţii noştri au murit de prea multă tăcere
Şi alţii vorbesc în numele lor

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10