Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Volcinschi:Sub limpeziri celeste


Purced cu pas de dor prin fire de lumină,
Calc treptele-abrupte ce urcă pân’ la nori...
Mă scald-n albii de brumă și-n astă zi senină,
Și apoi alerg spre crângul ce-i împlinit de flori.
Ascult un cânt sublim-murmurare de Apus
Și simt gonind prin mine, turme de armonie...
Pe iarba vălurită trupu-mi întind sedus
De alintul ce-mi contemplă porii în simfonie.
În grațiile lui simt că mă vrea și vântul...
Mă mângâie cu boarea-i gingaș-despletită...
Sub limpeziri celeste, unde surâde cântul,
Iubirea mă inundă și nu se vrea oprită...
„Să o opresc? Nici vorbă; cum să vreau?
O las ca să m-afunde cât poate în visare...
S-alerg cu buze aprinse de picioare sau,
Să mă împleticesc prin ierburile-n chemare”?
Vol.LA MARGINE DE AMURG-2014

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10