Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

George Terziu: Sinceritate matina...

Este posibil ca imaginea să conţină: desen
Cine ştie cine-o mai fi şi
George Terziu
Părea baiat de treabă,
sincer, cu bani
Cu multe idei, cu viziune…
L-am vazut ieri,
meditând trist lângă un pod
Si-mi parea că e vremea să sară
Avea în sine o cădere cosmică
Poate vroia să se verse în marea cea mare
Poate căderea lui va declanşa o nouă dilemă
Ce mi s-a parut ciudat e
că vorbea singur
Opinia publică trecea dând din cap
Săracul, încă un nebun
de prea multe cuvinte
Hei, George am strigat,
stai să vin şi eu
Când suntem 2 poate începe o revoluţie
Şi avem nevoie de ea,
amândoi

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10