Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț-Tiberiu Balan: sunt un copil


sînt un copil
plîng des și alerg în cerc
îmi iubesc mama
iar tatăl meu încă mă cheamă cu el
la pădure
mă ține de mînă și-mi spune
să merg drept
sînt un copil
n-am fost niciodată dezamăgit în dragoste
și mi-e rușine să le spun celorlalți
că nu știu tatăl nostru și că atunci cînd
îl spun în minte
mă gîndesc că o să fiu om mare
într-o zi
iar oamenii mari trebuie să știe tatăl nostru
sînt un copil
bunicul meu a murit și am plîns
deși aveam speranța că
înainte de a-i pune capacul
o să se zbată și o să-mi vorbească
i-am și uitat vocea
sînt un copil
nu mă înspăimîntă moartea pentru că
e prea departe de mine
și cînd îmi e permis să cobor pick-up-ul de pe dulap
stau ore în fața boxei ascultînd aceleași și
aceleași povești de zeci de ori
sînt un copil
ochii mei sînt curioși și vii
caută lumina și nu înțeleg prea multe
sînt un copil
domnilor
sînt tînăr
lăsați-mă să trăiesc

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10