Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Atila Racz: verde

Concurs de poezie și desen la Carei » Stiri din Satu Mare ...
Colina se scurge
în noapte
Ca șoldul femeilor sub rochia neagră
Mă îmbie cu mărul din care musca
Pe firul salciei cresc urme de rouă
Ar fi bine daca-ș putea
Să innod câteva cuvinte
Pe inima ei
Mă aplec
Ii ridic pleoapele cu sfială
Și mă prăbușesc
Zborul este legat de aripi
Și
Și eu nu sunt înger
Uneori doar
Ea vine in nopțile mele
Și plânge

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10