Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Reznic Cristian: Mâinile

                          tinere talente, tinere talente, tinere talente, tinere talente, tinere talente                                                                                                                                                                                                                            
două mâini calde mi se zăresc
mâinele ce îmi trezeau diminețile
aveau un farmec                                                            
și nu puteam să nu mă trezesc
mâinele erau bătrîne
anii au cioplit riduri
îmi aduc aminte cum ele pregăteau bucate
le puneau pe masă
mă așezam să mănânc
de nicaieri o voce îmi șoptește
să mă trezesc
m-am trezit
am visat frumos
un moment din viitor
în care au apărut
mâinele bătrânei mame.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10