Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Timeea Ivan: Am trăit


Adeseori, mă întreb
Dacă trăiesc
Ațintesc cu privirea
Cartea albastră
Cu file albe
Ondulate lin
Purtate în bătaia
Umbrelor mișcătoare nevăzute
Meditez
Mă îndrept spre carte
Mă găsesc într-un șirag
De mărgele cu trup
Eu sunt mărgeaua buclucașă
Ating filele
Sora mea îmi folosește condeiul
Câștigat la o întrecere
Cu truda minții
Și năduful creierului
Citește din cartea mea
Eu am scris-o
Am folosit condeiul
Condeiul meu
De parcă aș exista...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10