Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dana Staicu, carte: Apoi...

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, text

CELUI CE VREA RĂSPUNSURI
Nu m-am temut de nori, de Cer. Nici doar de stele căzătoare.
Mă nasc în locu-n care pier și strig întruna: „Îndurare!”...
Deși n-am teamă de nimic, sunt precaută: nu vreau vină.
Mă-mbrățișează un ilic. Divin ilic, divină mină.
Alerg la Mine, să mă prind în hora horelor Luminii.
Aproape cred că sunt Colind. Dar mi se pare. Sunt opinii.
Îmbrățișează-mă ascuns, nici eu măcar să nu știu asta.
Eu însămi toată sunt răspuns celui ce vrea răspunsuri... Basta!


Dana Staicu
http://www.librariacoresi.ro/shop?&search=Dana+Staicu

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10