Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Patimile lupului 29


(fragment,din ciclul gănduri la început de an)
Șomaj impus
Că tot se poartă n viață...azi intru în șomaj.
Voi da restart la suflet...nu..nu e sabotaj,
E doar o reciclare a găndurilor mele...ce umblă aiurind orbecăind prin ...stele.
M am tot găndit...și asta i soluția cea bună,
Să intru în somaj...măcar o săptămănă.
Să văd și eu...cum viața îmi trece fără tine...și să te pot simți...dacă ți e dor de mine.
Și cerere am să fac...la minister...în stele...
Să ți pună Interzis...în găndurile mele...să văd...inima mea...cum bate odihnită...și dacă ți duce dorul...de tine...ca iubită...
Și după o săptămănă...de mă voi simți rău...dacă nu voi mai fi cuprins de dorul tău...iar de va fi altfel...și mă voi simți bine...te voi lua din nou...în brațe lăngă mine.
Și...n am să ți mai dau drumul...din suflet niciodată..dacă...în acest șomaj...te voi simți curată.
Voi face un recurs...voi anula...somajul...și mi voi deschide larg în inimă garajul...
În purpură de nea îți voi înveli trupul...
....așa cum veșnic știe...ca să iubească...Lupul.
Nu...nu i o încercare...e tot ce simt acum...în anul care e...la început de drum...de am să te simt aproape...acum...sănt în picaj,
Voi întrerupe...sigur acest impus șomaj...voi reveni în matca iubirii ...cu un totem...
Să văd dacă ai să vii...la mine...cănd te chem.
Țifești

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10