Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Barbu Marian: Vis cu înger


Eu am zece degete la mâini și zece degete la picioare
nu mă pot răzvrăti și nu pot zbura plin de candoare
pe lângă bunul Dumnezeu,facă-se voia Lui,
Dumnezeul tuturor și al nimănui -

Înger nu pot fi deci nici măcar unul în devenire
poticnit în carne și în besmetica mea fire
mâna care mă mângâie,mă bate, îmi dă de mâncare
îmi aduce aminte mereu de umbra lumii, atotcuprinzătoare 

Mi-am desenat doar un cal înaripat, pe perete, cumva,
bietul de el nu avea potcoave și nici jăratec n-avea -
mărul din pom se făcuse de mult poamă pe ram
și doar eu, viu și singur, sub cerul pustiu, înlăcrimat, nechezam.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10