Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț Tiberiu Balan:***


psihiatrul mi-a spus că nu sînt nebun
să nu-mi mai fac atîtea griji pentru
nimicuri

mi-a răspuns întrebărilor atunci cînd
toate răspunsurile preoților se aflau
strict în biblie

i-am și scris într-o zi că mi-e teamă
nu pot să trăiesc sub presiunea timpului

doamna psiholog mi-a zis că nu mai e nevoie de ea
că domnul psihiatru e deja și psiholog
și crede că mă înțeleg mai bine cu el

bine
i-am spus
și am plecat

nu pot să trăiesc într-o lume în care
oamenii înfruntă moartea cu ură
așa că mă retrag în cabinetul psihiatrului
mă joc cu ștampilele
semnez calendare

sînt un om ocupat

am o copilărie de retrăit

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10