Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Zetu Vasile: Înrămare în șarpe


Profeţii
Sunt cuvintele mele şi, iată, mă tem, (încălţări de oţel 
Şi tăcere de sfinx), mă respir 
Cu evlavie, mîine,
Chiar mîine în zori ambulanţele norilor au 
Să cutreiere vidul –
La prînz 
Câinele meu favorit 
Îmi va roade femurul – 
Poimîine, 
Pe cînd înserarea va fi 
Inrâmată în şerpi, lunecoasă şi crîncenă, 
Pajul
Meu orb şi umil, trist egumen 
Al porţii, 
Cu rîvnă în urma refluxului meu va întoarce 
Clepsidra cu lacrimi ,
Fiind sărbătoare-n scaieţi şi în cîrtiţa beată, 
Dar viermele trupului meu răstignit pe cîrlig 
Va momi, poate, totuşi, 
O mreană de aur.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10