Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mariana Kiss: Zări necunoscute


Îmi place să zbor peste lume, în nopțile liniștite de iarnă.
Îmi place să văd copacii dezgoliți de hainele multicolore ale toamnei.
Îmi place să mă ridic deasupra turlei bisericii.
Îmi place să zbor cu îngerii laolaltă, deasupra ceții.
Îmi place să-mi simt corpul ușor, plutind în zări necunoscute.
Îmi place muzica divină din ceruri.
Harpe cântă note astrale, nemaiauzite,
Cântăreți galactici mânuiesc cu măiestrie
Corzile curcubeielor albe, misterioase,
Mă împresoară mirosul florilor de lămâiță și narcise.
Îmi place să zbor... doar să zbor...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10