Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Daniela Mancaș Balaiita: Dor de tine

      versuri


Când mi se face dor de tine
Eu te găsesc în sinea mea
Te am în suflet, ești cu mine
Și așa-ndur mai ușor, absența-ți grea.

Îți văd aievea zâmbetul frumos
Ți-aud și vocea-n prelung ecou
Răsună-n mintea mea armonios
Și umple cu iubire, universul meu.

Simt și îmbrățișarea ta fierbinte
Mă-nvăluie tandru și amețitor
Și mă privești tăcut, cuminte
Să văd de simt cât ești de iubitor!

Când mi se face dor de tine
Te caut printre șoapte tot mereu
Iar vorbele făcute-ți să m-aline
Îmi nasc în suflet veșnic curcubeu!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10