Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dorina Moritz: Nu mă uita


În gândul meu ce duce către tine,
Nu-mă-uita mi-acoperă cărarea,
Mă-mbrățişează vântul din coline,
Curcubeu de vise, gravează zarea.

Uşor, călcâiul meu atinge-o floare,
Mă-nfioară prin albastrul infinit,
În sufletu-mi o coarda care doare
Tresare, asemeni unei lire ascunsă în zenit.

Petale mici, suave, mi-ating mâna,
Se răscolesc în mine ca o ploaie.
Prin cuget caut să limpezesc fântâna
De unde, dorul meu curge șuvoaie.

Îngemănări senine murmură-ncet,
Când uraganul se-arată spulberând
Speranțe, în tact săltat de menuet...
O floare-albastră se scutură plângând.

Rămâne lacrima pe colțul de cer,
Se cerne tristă-n norii de uitare...
Petale firave se-mprăştie-n eter,
,,NU MĂ UITA!", e scris pe-ntreaga zare.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10