Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Cristescu: La croitoria sufletelor


n-am mai găsit tipare
nici pentru trup nu mai aveau cine știe ce
am luat ce mai era pe masă
mi-am zis:
le ajustez din ac!
cine m-o fi pus, nu știu...
de atunci, tot într-un cusut o țin:
ba un surâs
un oftat
un dor
o iubire.
clienții norocoși mi-au spus că și ei au pățit la fel;
nu au primit garanție pentru nimic.
acum
cos flori de măr pe ramuri
la noapte,
mai am nițel și termin Luna plină.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10