Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ella Poenaru: Orașul acesta mă soarbe încet

========================

Ca pe un Martini sec fără gheață
Viața mi-a devenit din ce în ce mai îngustă
Mă strânge la umeri și la poale
Ochii mi s-au umplut de aburii serii
Orice sfat e inutil, orice dojană de prisos
Toți albatroșii mi-au trecut pe lângă urechi

Fluier nepăsător
străzile gri îmi numără pașii stingheri
printre chiștoace de tutun și murmur de greieri
mi-e teamă să privesc în sus:
cerul e o uriașă scrumieră de cristal
în care mi-am stins toate visele
=============================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10