Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Verde de tine

=========================

De atâta ud şi verde crud,
Azi nu mai pot să te aud,
De asta nici nu ţi-am răspuns,
De verdele tău crud am plâns.
Nu am fost beţiv niciodată
Dar azi m-am hotărât să fiu,
Tot verdele din lumea toată
Să-l dau pe-o cană de rachiu,
Nu mai vreau azi,durerea mea
Să-ţi întristeze inima,
De verde crud să mor aş vrea,
De s-ar putea.

Iubirea ta din suflet toată,
Rană să-mi fie verde crud,
Să pot şi pe lumea cealaltă
Cu verde crud să te sărut.
Azi nu pot şti ce va fi mâine,
Şi dacă ai să mă auzi,
Doar verde crud să pui pe mine
Cu multă patimă să-l uzi.
Cu verdele din ochii tăi,
Să scrii pe crucea de alun
Cu verde crud şi flori de tei
Adio dragul meu nebun.
Să-mi fii doar verde crud mereu,
Strălucitoare stea în noapte,
La margini pe mormântul meu,
Ca lumânări, semne de carte.
Să nu fii tristă,să nu plângi
Să nu laşi verdele să piară,
Când ţi-o fi dor la piept să-l strângi
Cum ai făcut întâia oară.
===========================
          poezie                                             

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10