Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

George Sangortya: Inoxidabila privire


Tiptil pe-asfaltul rece...
Proeminente vorbe intinse ,
pe-o felie de paine cu magiun
Bunica,care abia se tinea pe
picioare
Sa ridice receptorul interfonului
pierdut......
Liftul antipacifist
,blocat intre doua etaje
Virginele radeau si ele ,
in oglinda sparta
Sobolani cat pisica
,alergau printre candele aprinse
Ma uit in jos.....
Ultimul parter de zorii dreptatii
Postasul sa urcat ,
intr-un balon cu aer cald
Pe care l-au doborat talibanii
rapit dintr-un roman
abstract
Eminescu a iesit din poza lui
,ca sa ma salute prieteneste
Afara ,
[ fulgere metalice ]
Am pus un pahar pentru Dumnezeu
Apoi ....a dat cu ploaie ...
-
Parastasuri antidefinite ,
ascnse-n figuri mortuare
Popa juca leapsa in curtea biserici
, cu ingerii decazuti
Flori de plastic..
Oase fripte la ceaun cu usturoi
Creionul rozaliu din mana mea,
parca vorbea cu mine
prin telepatie......
Andreea Esca prezenta
,ultimul jurnal de stiri
Unde doua doamne in varsta bisexuale
,radeau una de alta
Asta ,
spre deliciul doctorului moarte
Care nu a mai rezistat in fata mea
, si mi-a facut o anestezie
in bratul stang
Muzica lui Strauss ,se auzea
in castile mele
La maxim devoratori de peisaje
inoxidabile
-
Si-atunci ,
ce putea fi .....
Doar un nor de cenusa,
care sa scuturat pe jacheta mea de piele
Iordanul era aici ...
Topoare demirurgice
in culori de turcoaz
Incursiuni prin minti bolnave
Pandemii pierdute-n mii de stafete, la triatlon
Don Semaca ...
cu ultimul cartus pe teava
Asta spre disperarea mea
,ca nu-mi bausem cafeaua
de dimineata
Biletul uitat intr-un sertar
Candva ....
la Moulin Rouge
Sau de ce nu la Alhambra
Ca eu sa stau ,la ultima seara
,cu carabina pe masa
Dansuri ,in faima cabaret
Doar trabucul neterminat
, ca intr-un sejur bolnavicios
Trenu care il ducea pe Papillon,
in rai .....
Apoi ma-m trezit,
din vesnicul ticait de ceas

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10