Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Suflet


Spune, cui și pentru cât ai vândut zâmbetul meu?...
 mi-am uitat sufletu-n tine și se zbate ca un leu...
Nu-l mai ține printre gratii, zvârle-l corbilor și morții
sau bucăți fă-l și aruncă-l să-l culeagă mâna sorții.
Lasă-mi doar o bucățică neatinsă de-a ta gură,
S-o sădesc din nou în mine să rodească rug de mură...
Suflet negru, dulce-amar cu miros de primăvară,
Nicicând să nu îl mai uit într-un trup, să-i fiu povară...
Stau înconjurând genunchii cu tăcerea unor brațe,
Ascultând soapte ce taie...falsități...iluzii hoațe...
Ce să fac cu trupul ăsta rece ca un ciob de sloi ?
Îti dau viața ta mințită, tu dă-mi sufletu-napoi!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10