Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Lucia Spatariu-Tudose: Cine sunt eu...


de mă întrebi,omule,
n-aș ști să-ți spun
-oglinda-mi vorbește
numai mie-
Uneori,
în apele ei,
mă caut și eu
cu disperare...
Știu doar că sunt
un lut,
ce ochii tăi îl modelează
atunci cand mă privesc
cu ură sau iubire.
Prind forma sufletului tău
când ușa mi-o deschizi
și mă primești
c-un scrâșnet sau un zâmbet...
mă închircesc de frig,
sau mă învălui in caldură.
Eu sunt lumina din lumina ta,
sau umbra-ntunecată
ce o răsfrânge mintea ta
din unghiul gândului
ce fulgeră asupra mea...
Pot fi iubire sau blestem,
Pot ger să-ți fiu, sau primăvară,
inger sau demon pot să fiu;
doar tu decizi,
căci...
Eu nu sunt eu.
Și cine sunt cu-adevărat,
nici eu nu știu.
O știe numai Dumnezeu...
Sunt ce vrei tu să-ți fiu,
prietene al meu!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10