Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Cristina Ghindar Greuruș: De mă-ntâlnești


De mă-ntâlnești cândva în visul tău,
Nu m-alunga, păstrează-mă cu tine,
Aș suferi și m-ar durea mai rău
Pentru că mor de dor și nu mi-e bine.

De mă-ntâlnești în gândurile tale,
Să nu mă ștergi, mai lasă-mă un pic.
Eu n-am să fug, am să-ți mai ies în cale,
Că ți-am dat tot și n-am primit nimic.

De ai să mă revezi prin amintiri uitate,
Să mă păstrezi cum te păstrez și eu.
Am încercat și am sperat că poate
Vei fi așa cum mi-am dorit, numai al meu.

De ai să mă urăști, nu vreau să știu
C-aș plânge și mai mult ca pân-acum.
N-am să te chem, va fi mult prea târziu...
Voi rătăci și-mi voi găsi alt drum.

De-ai să mă uiți, știu că-ți va fi mai bine,
Deși atât de multe ne-au legat
Dar, egoist, tu ai văzut în mine
Doar omul care te-a-nțeles și te-a iertat.

De mă-ntâlnești vreodată-n gândul tău,
Nu m-alunga, păstrează-mă cu tine.
Te voi iubi și îți voi fi mereu
Un sprijin până îți va fi mai bine.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10