Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Lucia Spatariu: Pe mine nu m-a adus barza


Pesemne era încă frig
și păsările acelea mari
nu se întorseseră pe la cuiburi
de atunci am rămas cu tot frigul in oase

pe mine nu m-a adus barza...
m-a găsit primăvara înainte să plece
încolțisem deja
într-un con de umbră
al păcatului

nu
nu sunt copil din flori
chiar dacă în luna aceea
câmpul ardea de maci
doar văpaia lor
mi-a rămas imprimată pe buze

când am deschis ochii
am văzut mai întâi soarele
-stea ademenitoare-
lumina mi-a rămas imprimată pe retină
ca o dragoste la prima vedere
"până când moartea ne va despărți"...

pe mine nu m-a adus barza...

poate de aceea mi-e zborul frânt
mă simt condamnată nedrept
legată abuziv de pământ...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10