Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Rană și leac...


Îmi ești noapte și zi
Nu mai știu ce să fac
Lăngă mine să fii
Răni pe inimă îmi faci
Atunci cănd tu nu ești
Dar și așa tu îmi placi
Și știu că mă iubești
Leac îmi ești cănd mă doare
Că nu ești lăngă mine
Tu..mă vindeci cu soare
Și mi faci zile senine
Nu se vindecă rana
Dacă nu te iubesc
Îmi ești veșnic icoana
Unui înger ceresc
Ascultă și taci
Nu vreau rană să mi faci
O să mor în curănd
Doar cu tine în gănd
Sănt bolnav azi de tine
Nu mai am nici un leac
Te aștept lăngă mine
Nu mai știu ce să fac
Tu îmi ești singurul leac
Între cer și pămănt
Tu..ascultă,eu tac
Numai tu îmi ești în gănd

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10