Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Veronica Pavel Lerner: Am obosit


de ură
violență ger
și de-ntunericul
sub cer
de ploi cu strigăte
cacofonii
de urlete în noapte
și în zi
am obosit
de agresiuni bătăi
insulte
între buni și răi
de îndoieli
la nesfârșit
de adevărul crud
umbrit
am ostenit de gând
mascat
greoi încetinit
uscat
prietene
pe viața mea îți jur
am obosit
de zgomotul din jur
doresc iar linște
nu ceartă
și doar frumosului
deschisă poartă…

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10