Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nicolae Nistor: Testament fără călători


Poate o să fiu plecat când îndelung mă vei chema
Unde mireasma florilor de tei gându-ţi mângâie.
În fiecare zi vei șterge de vise ceaşca de cafea,
Şi poate amintirea în urma mea o să-nvie.
Când mă vei chema acolo poate am să fiu plecat
Şi poate tu de mine şi chiar de tine ai uitat.
Plecat în necunoscut dintr-o terestră călătorie
Voi duce dorul frunzelor din parc, şi vântul cum adie,
Şi câte am trăit noi doi nemurindu-ne-n pustie.
Îţi scriu scrisoarea asta veselă şi tristă, acum -
Noi am trăit ce alţii nu visează niciodată
Aş vrea din cartea vieţii o dâră de parfum
Să laşi în urmă dac-ai fost vreodată!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10