Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ottilia Ardeleanu: Chip


am câteodată acest chip
înăuntru se petrece poezie
scriu și îmi dau seama de eroziunea ei
încep să curg la vale
în mare algele mă primesc oratoric
căluții crabii meduzele
celelalte fac din cuvinte nisip
pentru formele mele de femeie prin care
au trecut ani
mai ales griji
dragostea a păstrat în staniol bucăți dulci
pentru când inima o ia în legea ei
scriu doar valuri turcoaz
soarele se petrece dimineața ca nasturele de la sacou
îmi închei gândurile
încă e rece când trebuie să las în urmă patul gol
trec prin lume posac
în timpane e război
pot oricând să cad de gloanțele rușinii că exist în civilizația absurdului
nu mă simt om ci o materie la întâmplare
una care curge în lacrimi
și dispare
în crăpătura dimineții
un buncăr
fac foamea și setea de christos

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10