Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Petronela Apopei: Flori de iubire

===================================
În camera tristă
mă trage de mână un cântec...
Mi-e dor să te am,
mă răscolesc gânduri...
stelele toate s-au risipit în săruturi,
într-o ruptură de nori avidă de viață.
Am inventat inima
ca să ți-o pot oferi,
am plâns în așternutul nopții, avându-te...
Doar trăind, poți înfiora ființa,
doar iubind,
poți îmblânzi dorința...
Așa se întâmplă când ai "îngeri în suflet"...

================================== 

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10