Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Georgian Ionuț Zamfira: Eu nu port mască

Eu nu port mască doar c-așa vreți voi
Plămânii-mi se ascund de-această boală,
Lăsați -mă să dorm cu burta goală,
Decât să plâng în lumea de Apoi!

M-ați pus la zidul plâns de mulți eroi
Și -ați aruncat cu pietre către mine...
Dar cine să vă -njure, oare cine?
Că ați furat și sunetul din ploi!

Nu vreau s-ajung un demon pe pământ
Să nu am suflet, nici păreri de bine
Îmi place ploaia nopților divine,
Când îngerii se nasc dintr-un cuvânt.

Îmi place să visez, să râd, să țip
Să desenez asfaltul cu copiii...
Doar cine își iubește astăzi fiii,
Tot auru-l transformă în nisip.

Eu vreau să cânt din nou pe glia mea
Să știu că am o casă și-un renume,
Să știu că cineva o să mă -ndrume,
Acolo unde să ajungi ai vrea.

Voi nu puteți să mă lipsiți de mine
Și să renunț la tot ce prețuiesc,
Îmi place viața -mi place să zâmbesc
Păstrați voi masca, eu așa stau bine!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10