Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Iliana Cătănescu:toamna mea ca presimțire


Toamna mea ca presimțire
de cortegii ruginii,
ciutura mea de iubire 
coborâtă-n veșnicii,
vin miresme de prin fân 
26 august 2019
Iliana Cătănescu
Pictura: Leonid Afremov
rătăcite-n flori smălțate,
și cu ele, dor păgân
de parfumul tău, în toate.
Curgi prin mine, flăcări ude, biciuite-n ploi arzând,
trup de lacrime zălude
în rostogoliri de gând,
mă prefac în nor spre seară, anotimpul meu deplin,
să te mângâi, iar și iară,
să te umplu de senin,
iar apoi, să te-nfășor
în vârtejul meu, de nadă,
anotimpul meu de dor,
toate frunzele să-mi cadă...
În covor să mă aștern,
fremătând sub pași grăbiți,
prin aleanuri să mă cern,
prin săruturi de iubiți.


Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10