Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Sebastian Golomoz:Scrisoare către Alex(t)andra


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Scrisoare către Alex(t)andra

Sunt clipe când ador singurătatea
Aceasta te reține în gândul meu
Buzele tale-mi dau eternitatea
Iar în vis mă iubești cum te iubesc eu
Luna plină mă îmbracă-n dorințe
Să-ți simt inima nu este de ajuns
În brațele tale am preferințe
În ochii tăi să citesc doru' ascuns
Respirația ta să îmi şoptească
Când mă închin la al tău epigastru
Că nu vrei clipele să se oprească
Până nu ne va trezi noul astru
Însă nu aud nimic, poate sunt surd
În oglindă sunt singur pe canapea
Măcar în vise să am dreptul să zburd
Cu imaginația - amica mea
Pe chip păstrez zâmbete - abțibilduri
Sufletul speră să nu ajungi târziu
Dar tot el știe - fiindu-mi alături
Și de aș fi mort, inopinat înviu
Îmi privesc umbra pe-o cafea amară
M-alintă doar un soare - policandru
Palma-mi ține fața de drum de țară
Te-aștept...semnează ludic Alex(t)andru.
sursa

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10