Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Revista Parnas XXI.În vizor:Silvia Bitere

Între umerii noștri

dacă vreodată o să mă vedeți
dacă vreodată voi copia vreun gest al cuiva
dacă vreodată voi copia vreun gest al cuiva drag
se datorează inimii mele deosebit de slabe
și dacă tot vreodată o să fiu certată de mamă dar și de tatăl meu
chiar din pământ să mă certe ei
voi ridica o punte între umerii mei mici
în amintirea noastră
Mai multe poezii și profilul autoarei aici:
Despre acest site web
PARNAS21.BLOGSPOT.COM
SILVIA BITERE: Între umerii noștri (Between our sholder blades), Plecarea ca simbol (The departure as a symbol), Ceva acolo (Something over there), Euharistia trupului (Communion of the body), Doar atât (Only this)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10