Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Sebastian Lupu:Picătura de râs...

--Comanda obisnuită?
- ȘI de unde știi tu ce vreau eu să comand?
--Ținand cont de adresa dumneavoastră, numarul de telefon și ultimele 12 comenzi, acestea au fost Pizza Suprema.
- Da, așa e. Vreau o Pizza Suprema!
--Aș putea sugera o pizza fără sare, cu rucola, brocoli și roșii uscate?
- Nuu! Urăsc legumele.
--Dar nivelul dumneavoastră de colesterol este cam ridicat.
- De unde știi tu asta?
--Am verificat ultimele dumneavoastră rezultate de la testele de sânge efectuate la Sinevo ăi conform rezultatelor aveți colesterolul ridicat...
- Gata! De ajuns! Vreau o pizza Suprema! Am medicamente pentru colesterolul ridicat!
--Ne pare rău dar conform bazei noastre de date, nu luaîi medicamentele regulat. Ultima cutie de SORTIS cu 30 de tablete pe care ai cumpărat-o de la Farmaciile DONA a fost pe 2 Ianuarie la ora 3:26 p.m.
-Am cumpărat de la alta farmacie!
--Din extrasul de cont de la ING nu rezulta ca ați cumpărat alt medicament pentru colesterol de la alta farmacie.
- Am plătit cash, am ăi alte surse de venit!
--Din ultimele declaraîii de venit, nu rezulta acest lucru. Ne pare rău dar nu vrem să aveîi probleme cu cei de la ANAF.
-Bine, nu mai vreau nimic!
--Domnule, noi doar încercam să vă ajutam..
-Sa mă ajutaîi?? M am săturat de Google, Facebook, WhatsApp sau Instagram! O să mă mut pe o insula pustie, făra access la internet, cablu sau telefoane!
--Am ințeles domnule, dar se pare ca pașaportul dumneavoastră a expirat acum 5 luni...

***
Soțul o întreabă pe soție :
- Draga mea, ia spune-mi tu mie, cum ai reacționa dacă m-ai vedea că mă sărut cu o tipă bună ?
Soția :
- Cum să îți zic,... ca o soție grijulie ce sunt, te voi vizita în fiecare zi la spital..

***
Anunţ pe uşa unei doctoriţe:
Stimaţi pacienţi! Vă rog, nu-mi mai aduceţi în semn de mulţumire Whisky şi ciocolată. Soţul meu a devenit alcoolic, iar copilul nu mai are nici un dinte sănătos în gură!


***
Familia merge la un parc de distracţii şi câştigă un ursuleţ. Tatăl îi adună pe copii şi îi întreabă:
-Ia să vedem, cine e cel mai ascultător, cine nu
face mofturi niciodată, cine nu iese din cuvântul
mamei?
La care copiii:
-Bine, tată, ia tu ursuleţul!

***
Într-un sat unguresc din Ardeal locuia un fotograf român care facea poze si portrete, dar cam nereușite , pentru că ba ieșeau de la jumătate în jos, ba cu ochii roșii , ba cine știe cum... Așa i se și dusese vestea in zonã!....
Într-o zi vin la el două unguroaice, mama și fiica, pentru a-și face ceva portrete de trimis rudelor din Ungaria.
Mama zice:
- Bune ziua, domnu' foto! Vinit noi la dumnevostre se foteți la noi... Pe mine rog foteți in piciore iar pe fata rog foteți in fund...
Numa che rughem noi la dumnevostre foteți la noi așa ca se iese ochii bine la noi!...
***
Sebastian Lupu
(sursa texte internet)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10