Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Valeriu Dg.Barbu: Hai, fă-o o vreau


domnule doctor, faceţi ceva
de-atâta bine mi-e rău
daţi-mi un leac, la nevoie extirpaţi
vreun organ vinovat
iubesc permanent şi fără motiv
în toate femeile lumii o văd doar pe ea
şi mă răs'drăgostesc la oricare privind
domnule doctor
nu ştiu unde mă doare când nu-i, fiindcă e
şi orb de m-ai face, o văd şi mai şi
ea e Eva, Edenul răspândit peste tot în care
iminent o să cad
şi atât de aproape de ea, deja mă-n-fior
glasul plesneşte ca păstaia, picioarele-mi mor
un colac de salvare vă rog, mă înec
ca un peşte zevzec, ca o pasăre-n flăcări
în oceanul total din privirea ei
de-atâta bine mi-e rău
domnule doctor, mai e vreo scăpare?
îmi închipui doar o secundă că ea
n-a existat şi
îmi smulg coasta, i-o-ntind:
Milostive, ştiu că Tu poţi, hai fă-o, o vreau
şi cum nimic nu scapă dilemei -
Iubire... sunt eu sau e ea?
domnule doctor, faceţi ceva...!
Valeriu Dg Barbu

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10