Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Daniel Luca:Poeme

Șurub                                                                  Toamna

Inima-mi grăbită                                         îmi curge must prin vene
gata să zburde                                            bătut cu tălpile goale
o prind c-un șurub                                     de fragede domnițe
de coastă                                                    nu vrea
spre nemișcare                                          să se prefacă -n vin
și ascultare                                                dorința-i sorbit
îl topește instant                                        să fie
aleragă râzând                                           de viu
nu mă prinzi
sâc sâc
hâc
nu mă ajungi

Imagini pentru zbor în întuneric

Zbor

Smulg aripile câinelui
spre a nu mai putea zbura pe sub gard
mi le lipesc
zbor sub pământ
ca o cârtiță
descoperind
bucuria întunericului.

Hotelul

În hotelul cu poeții încuiați înăuntru
Florile ascund podelele

Copacii cresc într - o noapte

Cât alții în ani

Timpul privește prin ferestrele înalte

Cum muzele se-nghesuie

Prin gaura cheii
Să își ocupe locul în cuvinte.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10