Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ildiko Serban: Sarea din pustă.


 în
Îmi gonesc caii iluziilor
prin liniștea nefirească
a zilei.
Dau bice cailor
și chiui.
Oamenii râd.
Și caii mei
simulează goana...

                                                                                      ***

Migrenă de salcie despletită

în liniștea amiezii
asmuțind apocaliptice negații
ca și cum
n-ar fi de ajunsă înserarea
și curba cătușei
n-ar fi
n-ar fi...

***
Încă din uterul clipei am hotărât
întâietatea la sete
a geamănului meu.
"Pentru tine e vreme și mâine!"- mi-am spus.
Și în umbra lui
din ce în ce mai obeză
n-am mâncat
n-am respirat
n-am procreat.
Încă din uterul clipei
învățasem
că mâinele meu
e ...azi...
Ildi Serban 
Sarea din pustă.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10