Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alexia Ema Ema: caut un oraș

       Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, versuri, Versuri, Versuri, versuri, 
caut un oraș
în care totul să fie pe dos
râsul să fie tristețe
iar tristețea să fie un hohot de râs
nașterea să fie moarte

iar moartea ritmul în care inima îți bate până te naști
aș umbla decedată pe fiecare stradă
pe care aș putea să te reîntâlnesc
și abia atunci
aș simți că m-am născut
lângă tine în mormânt
***
tristețea asta va trece
și nu vreau
doar așa te simt aproape
când mi se umezesc ochii
te întorci
nu trebuie să mă atingi
ca să-ți simt degetele
nici să-mi vorbești te aud oricum
e de ajuns să plâng și
mormântul se deschide
ai tricoul puțin șifonat și după zâmbet
îmi dau seama că ai chef să dansăm
oprește-te
e miezul zilei și plaja plină
fetița noastră nu știe că sunt nebună
și nici lumea asta toată n-ar înțelege
că umbra de pe nisip
ești chiar tu

Alexia Ema Ema

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10