Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alexia Ema Ema:versuri

VERSURI,  VERSURI, VERSURI, VERSURI, VERSURI, VERSURI
e foarte târziu
doar eu și câteva chiștoace de țigară
mai suntem pe plajă
am chef să mă rătăcesc pe o stradă
pe care n-am mai fost vreodată
poate un străin
mă va întreba cine sunt
de unde vin și
de ce merg desculță
poate își va trece mâna prin părul meu
fără un motiv anume
sau motivul
ar fi să nu-mi atingă obrajii uzi
nu vreau
să mă întorc acasă
în camera în care dorm
e o haită de lupi
pregătită să-mi sfâșie somnul
în care mă ascund
***
nici anul acesta
nu m-ai invitat de ziua ta
și totuși voi veni îmbrăcată obișnuit
cu mici riduri apărute chiar
în dimineața asta
intru în piața de flori
și cumpăr un trandafir negru
nu-i tăiați spinii doamnă
lăsați-l să se apere de mâna mea
îl voi duce în cimitirul trandafirilor
acolo unde
fiecare trandafir are un mormânt
sau fiecare mormânt are un trandafir
tăcerile se amestecă cu toate tăcerile
singurul loc
unde mi se face milă de mine
și nu-ți pot spune cum aș vrea
că am învins
nici măcar nu știu exact ce trebuie să învingă
un învingător
poate pe tine
poate pe mine
poate chiar lupta asta pe care o duc
cu nimicuri care construiesc
ce tu ai pierdut.
Alexia Ema Ema 

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10