Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alin Claudiu Baciu: Din multe alte gânduri


Oare sunt eu tot ce ați vrut
Sau poate sunt doar o rezervă
Din tot ce știți necunoscut
Sunt doar un suflet de conservă
Am ascultat sau poate nu
Din toate câte ați văzut
Voi toți ați fost, eu am fost tu
Mult timp am stat, mult timp pierdut
Mi-e dor să plâng pe-al vostru umăr
Vreau să mai fiu copil o zi
Pe degete să vă mai număr
Să știu ce-nseamnă a iubi
M-am împletit din firul vostru
Am multe noduri încâlcite
Să-mi spune-ți des, copilul nostru
Să simt momente fericite
Tot mai puține degete îmi număr
Plecați încet din totul nostru
Eu sunt copil voi tot părinți
Așa cum sunt, sunt tot al vostru.
Alin Claudiu Baciu

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10