Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Lucia Spatariu-Tudose: Singurătate și petale


I-am spus singurătății
să tragă ușa după ea
când pleacă
singurătatea s-a-ntristat...
șezută pe prag
rupea petale de flori albe
-mă iubește nu mă iubește
ma iubește...
apoi a mai chemat o singurătate
două singurătăți urlă
îmbrățișate pe canapea
eu nu le aud
mă joc măsurând timpul
în petale de flori albe
mă iubește nu mă iubește
mă iubește...
Elena Lucia Spatariu-Tudose
ELS-17.11.2018

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10