Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

De la Sebastian Lupu...citire

UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR, UMOR
***************************************************************************** **************************************

- Ospătar, în localul vostru mă simt ca acasă .
- Vă place atât de mult la noi ?
- Da' de unde! Nici acasă nu mă bagă nimeni în seamă .
*
Un şofer gonea cu 150 km/oră. Vede girofarul unei maşini de poliţie în oglindă si accelerează. După o vreme, vede că nu poate scăpa de poliţist şi trage pe dreapta. Poliţistul îi spune:
- Am avut o zi groaznică şi vreau sa ajung acasă. Dar mi-a plăcut urmărirea. Aşa că zi-mi o scuză bună şi te las sa pleci.
- Acum trei săptămâni, nevastă-mea a fugit cu un poliţist, zice şoferul. Când te-am văzut în spate, am crezut că vrei să mi-o aduci înapoi.
*
Am impresia că diseară noul meu prieten vrea să-mi facă o surpriză și să mă ducă la Polul Sud... zise o blondă unei prietene.
-Nu pot să cred... Ar face el asta pentru tine?
-Desigur. Mi-a zis chiar cu gura lui: "Diseară îți dau să te joci cu pinguinul."
*
O domnișoară într-o măcelărie vede agățate pe sus nelipsitele picioare de porc și îl întreabă pe măcelar :
- Cum dati picioarele ?
- La o parte, zice măcelarul hlizindu-se șmecher.
Serioasă, fără să zâmbească, femeia-l pune la punct :
- Atunci dați-mi două limbi, vă rog!
*
O pescăriţă nervoasă, către peștişorul de aur:
- Ti-am spus să faci din bărbatul meu un armăsar!
- Păi, am făcut ...
- Nu cum trebuia! Când mă dezbrac, doar nechează și rânjește ca prostu'!
*
- Câți copii aveți ?
-12!
- Si mai faceți ?
- Normal, doar nu o să îl lăsăm pe ăla mic să devină un răsfățat !

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10