Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț Caragea:Aforisme

Este posibil ca imaginea să conţină: text
"O singură batistă poate șterge toate lacrimile umanității: cerul."
Aforism de Ionuț Caragea din volumul "Flori din părul veșniciei", editura FIDES, 2019

***
"Sufletul meu este o bicicletă cu două roţi: inima şi creierul. Cândva a avut şi două roţi ajutătoare: mama şi tata."

***
"Oamenii au fost creați după chipul și asemănarea lui Dumnezeu. Numai că oamenii, după chipul și asemănarea măștilor pe care le poartă, l-au recreat pe Dumnezeu."
***
"Fericirea ţine cât luciul pantofilor. Este lustruită de suflet în fiecare dimineaţă, dar n-apucă să facă doi paşi fără să se murdărească."

***
"O singură batistă poate șterge toate lacrimile umanității: cerul."

***

"Sufletul meu este un zmeu cu două sfori. O sfoară este alcătuită din lacrimi, iar cealaltă din vise."

***

"Sunt două continente între care sufletul meu călătoreşte atras de nevoia cunoaşterii: continentul alb al hârtiei şi continentul negru al umbrei. Iar femeia, da, femeia e continentul în care mi-am îngropat iubirea ca pe un sâmbure din care va răsări nemurirea."

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10