Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Badescu Alexia:mă simt prea albastru in verde cărunt

e-atâta durere in iarnă adunată
atâta nevroză
atâta mormânt
mă-ntorc iar în mine cu inima plată
c-o sete de pace
și-un dor de prea sfânt
eu sunt paralela ce caută muze
sunt lacrima stearpă
o vorbă în vânt
păstor peste-a timpului ore confuze
mă simt prea albastru in verde cărunt
mai dă-mi doar o vară de-amor perisabil
o inimă-ntreagă
și- un vis de pământ
voi frânge tristețea in rime
cantabil
va fi Dumnezeul
ce-mi plânge-n cuvânt

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10