Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dan Casuneanu: înverzit


am cămăși pentru fiecare zi în care renasc
am mamă și tată pe care mă sprijin
într-un picior
am poeme, povestiri și proză
am toate rădăcinile la dispoziție
am malurile între care curg cu ochii închiși
am vrăbiile care mi se aciuează printre crengi
am ochiurile de apă în care se scaldă mistreții
am lacul în care adorm laolaltă cu luna
și cu alte specii ale genului liric
îmi scapă subtil printre degete, mă trezesc
încolțit
și cu mâinile goale, aprind veioza de la birou
trag jaluzelele albastre pe șina căii ferate
ninge de la dreapta la stânga
zăpada mă ajută la pândă
schimb greutatea care apasă pe celălalt picior
Dan Casuneanu

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10