Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dan Casuneanu: versuri

Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, Versuri, 
De spaimă, vântul a scâncit toată noaptea
mi-a înfundat cărările cu fața spre lume
m-am învârtit în cerc
neputincios
am ascultat scârțâiturile scrânciobului
m-au moleșit, plantez pe cer
nori de plumb
se iau la întrecere cu ai tăi, prisosesc de zăpadă
formează o pastă consistentă de culoare albastră
se preface într-un dragon cu 12 capete
se împrăștie pe linia orizontului
mă sforțez să îl ajung
în ultimul moment
îi aud zvârcolirile ascuțite în creștetul muntelui
îmi caut chibritul cu măciulie de brad
trag zăvorul soarelui
pe contur, lasă urme care strălucesc
și gloanțele de argint îmi fluieră în libertate.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10